Salta al contingut
jurisprudència.ad
Plataforma
Compliment
Lleis Andorra
Reglaments
Eines
Observatori
Recursos
Llista d'espera
  1. Lleis d'Andorra
  2. /
  3. Llei de l'impost sobre societats
  4. /
  5. Article DA segona

Article DA segona

Vigent
Llei de l'impost sobre societats·22 versions des de 2011
Navegar la lleiBuscar sentències
Versions (1)

Versions (navegació mòbil)

És l'única versió disponible.

  1. Vigent27/01/2011 → actualitatNorma modificadora: absent del corpus · Referència BOPA: absent del corpus

Versions (navegació d'escriptori)

És l'única versió disponible.

  1. Vigent27/01/2011 → actualitatNorma modificadora: absent del corpus · Referència BOPA: absent del corpus
1. Per als obligats tributaris d’aquest impost que es constitueixin com nous empresaris d’una nova activitat empresarial o professional i que tinguin uns ingressos inferiors a 100.000 euros, el tipus de gravamen aplicable durant els 3 primers anys d’activitat és:
a) El 5% per la part de la base de tributació compresa entre 0 i 50.000 euros.
b) El 10% per la base de tributació restant.
2. Aquesta bonificació fiscal no es podrà aplicar als obligats tributaris que realitzin o hagin realitzat algun tipus d’activitat, tant de forma directa com a través d’una societat.
3. Reglamentàriament es determinen les formes, terminis i documentació necessària per acollir-se a aquests beneficis fiscals.

Vols veure les sentències que citen aquest article?

Uneix-te a la llista d'espera

Font: Portal Jurídic d'Andorra · Dades actualitzades el 8 d’octubre del 2026

jurisprudència.ad·Article DA segona: Llei de l'impost sobre societats
Navegar la llei·Totes les lleis·© 2026 Jurisprudència.ad