Article 3: Designació del representant fiscal
No vigentReglament, del 25 de gener del 2012, de l’impost sobre la renda dels no residents fiscals·Data de la versió: 20 de juny del 2013
Versió històrica: no vigent
Esteu consultant una versió derogada d'aquest article. El text que es mostra a continuació ja no és d'aplicació.
Versions (2)
1. Quan el ministeri encarregat de les finances ho requereixi, els obligats tributaris no-residents fiscals estan obligats a nomenar, en el termini establert a l’article 6, apartat 2 de la Llei de l’impost sobre la renda dels no-residents fiscals, una persona física o jurídica amb residència a Andorra perquè els representi davant del mateix ministeri en relació amb les seves obligacions per aquest impost.
L’obligat tributari o el seu representant han de presentar al ministeri encarregat de les finances el nomenament del representant en el termini d’un mes a partir de la data d’aquest nomenament. El nomenament l’ha d’establir per escrit l’obligat tributari.
2. En la designació hi han de constar:
a) els noms i les adreces de l’obligat tributari no resident fiscal i del representant fiscal;
b) l’acceptació del nomenament per part del representant fiscal;
c) el compromís per part del representant de complir les formalitats i els deures tributaris relatius a l’impost sobre la renda de no-residents fiscals, o que es puguin derivar d’altres impostos d’àmbit estatal o comunal, si escau;
d) la data a partir de la qual entra en vigor la representació i, si escau, la durada de la mateixa.
S’adjunta al document de designació una còpia del passaport o el document d’identitat del representant i del representat.
3. L’obligat tributari no resident o el seu representant ha de presentar el nomenament, segons el model que aprovi el Govern, davant del ministeri encarregat de les finances, que li notificarà per escrit l’acceptació o el refús del nomenament.
Vols veure les sentències que citen aquest article?
Font: Portal Jurídic d'Andorra
jurisprudència.ad