Salta al contingut
jurisprudència.ad
Plataforma
Compliment
Lleis Andorra
Reglaments
Eines
Observatori
Recursos
Llista d'espera
  1. Lleis d'Andorra
  2. /
  3. Llei reguladora de l'impost sobre les estades en allotjaments turístics
  4. /
  5. Article 11

Article 11: Facturació i trasllat de l’impost

Vigent
Llei reguladora de l'impost sobre les estades en allotjaments turístics·Vigent des de 23 de juny del 2022
Navegar la lleiBuscar sentències
Versions (1)

Versions (navegació mòbil)

És l'única versió disponible.

  1. Vigent23/06/2022 → actualitatNorma modificadora: absent del corpus · Referència BOPA: absent del corpus

Versions (navegació d'escriptori)

És l'única versió disponible.

  1. Vigent23/06/2022 → actualitatNorma modificadora: absent del corpus · Referència BOPA: absent del corpus

El substitut del contribuent ha de consignar en la factura que emeti als seus clients, de manera diferenciada de la contraprestació pels seus serveis, l’import de la quota de l’impost amb indicació del nombre de dies d’estada i del tipus de gravamen aplicat.

Vols veure les sentències que citen aquest article?

Uneix-te a la llista d'espera
Article 10: Quota de tributacióArticle 12: Autoliquidació i ingrés de l’impost

Font: Portal Jurídic d'Andorra · Dades actualitzades el 8 d’octubre del 2026

jurisprudència.ad·Article 11: Llei reguladora de l'impost sobre les estades en allotjaments turístics
Navegar la llei·Totes les lleis·© 2026 Jurisprudència.ad

Articles relacionats

  • Art. 10Quota de tributació
  • Art. 12Autoliquidació i ingrés de l’impost
  • Art. 9Concepte i determinació de la base de tributació
  • Art. 13Devolució d’ingressos indeguts
  • Art. 8Exigibilitat de l’impost

Llei reguladora de l'impost sobre les estades en allotjaments turístics

Art. 11Art. 10Art. 12Art. 9Art. 13Art. 8