Salta al contingut
jurisprudència.ad
Plataforma
Compliment
Lleis Andorra
Reglaments
Eines
Observatori
Recursos
Llista d'espera
  1. Lleis d'Andorra
  2. /
  3. Llei de l'impost sobre la renda dels no-residents fiscals
  4. /
  5. Article 21

Article 21: Període impositiu i meritació

Vigent
Llei de l'impost sobre la renda dels no-residents fiscals·6 versions des de 2011
Navegar la lleiBuscar sentències
Versions (1)

Versions (navegació mòbil)

És l'única versió disponible.

  1. Vigent15/01/2015 → actualitatNorma modificadora: absent del corpus · Referència BOPA: absent del corpus

Versions (navegació d'escriptori)

És l'única versió disponible.

  1. Vigent15/01/2015 → actualitatNorma modificadora: absent del corpus · Referència BOPA: absent del corpus
1. El període impositiu coincideix amb l’exercici econòmic declarat per l’establiment permanent, sense que pugui excedir els 12 mesos. Quan no se n’hagués declarat un altre de diferent, el període impositiu s’entén referit a l’any natural. La comunicació del període impositiu s’ha de formular en el moment en què s’hagi de presentar la primera declaració per aquest impost, i s’entén subsistent per a períodes posteriors mentre no es modifiqui expressament.
2. S’entén que el període impositiu ha conclòs quan:
a) l’establiment permanent cessa en la seva activitat,b) es duu a terme la desafectació de la inversió efectuada en el seu moment respecte de l’establiment permanent,c) es produeixi la transmissió de l’establiment permanent a una altra persona física o entitat,d) hi hagi dissolució i, si escau, liquidació de l’entitat titular de la casa matriu,e) quan mori el seu titular, en el cas d’establiments permanents de persones físiques.
3. L’impost es merita l’últim dia del període impositiu.

Vols veure les sentències que citen aquest article?

Uneix-te a la llista d'espera
Article 20: Tipus impositiu i quota de tributacióArticle 22: Declaració

Font: Portal Jurídic d'Andorra · Dades actualitzades el 8 d’octubre del 2026

jurisprudència.ad·Article 21: Llei de l'impost sobre la renda dels no-residents fiscals
Navegar la llei·Totes les lleis·© 2026 Jurisprudència.ad

Articles relacionats

  • Art. 20Tipus impositiu i quota de tributació
  • Art. 22Declaració
  • Art. 19Determinació de la base de tributació
  • Art. 23Obligacions comptables, registrals i formals
  • Art. 18Diversitat d’establiments permanents

Llei de l'impost sobre la renda dels no-residents fiscals

Art. 21Art. 20Art. 22Art. 19Art. 23Art. 18