Salta al contingut
jurisprudència.ad
Plataforma
Compliment
Lleis Andorra
Reglaments
Eines
Observatori
Recursos
Llista d'espera
  1. Lleis d'Andorra
  2. /
  3. Llei de l'impost sobre la renda dels no-residents fiscals
  4. /
  5. Article 23

Article 23: Obligacions comptables, registrals i formals

Vigent
Llei de l'impost sobre la renda dels no-residents fiscals·6 versions des de 2011
Navegar la lleiBuscar sentències
Versions (1)

Versions (navegació mòbil)

És l'única versió disponible.

  1. Vigent15/01/2015 → actualitatNorma modificadora: absent del corpus · Referència BOPA: absent del corpus

Versions (navegació d'escriptori)

És l'única versió disponible.

  1. Vigent15/01/2015 → actualitatNorma modificadora: absent del corpus · Referència BOPA: absent del corpus
1. Els establiments permanents estan obligats a portar una comptabilitat separada, referida a les operacions que duguin a terme i als elements patrimonials que els estiguin destinats, tal com estableix la Llei 30/2007, del 20 de desembre, de la comptabilitat dels empresaris.
2. Estan, així mateix, obligats al compliment de la resta d’obligacions d’índole comptable, registral o formal exigibles a les entitats residents fiscals en el territori andorrà per les normes de la Llei de l’impost sobre societats.
3. El ministeri encarregat de les finances ha de crear un registre d’entitats no-residents fiscals en el qual s’han d’inscriure les persones i les entitats que operin a Andorra a través d’un establiment permanent i s’hagin d’inscriure igualment en el Registre de Societats Mercantils. Aquestes entitats estaran subjectes al mateix règim que resulta d’aplicació a les entitats residents fiscals d’acord amb els articles 47 a 52 de la Llei de l’impost sobre societats, en els termes i amb les adaptacions que resultin necessàries atenent les característiques d’aquestes entitats no-residents fiscals.

Vols veure les sentències que citen aquest article?

Uneix-te a la llista d'espera
Article 22: DeclaracióArticle 24: Pagaments a compte dels establiments permanents

Font: Portal Jurídic d'Andorra · Dades actualitzades el 8 d’octubre del 2026

jurisprudència.ad·Article 23: Llei de l'impost sobre la renda dels no-residents fiscals
Navegar la llei·Totes les lleis·© 2026 Jurisprudència.ad

Articles relacionats

  • Art. 22Declaració
  • Art. 24Pagaments a compte dels establiments permanents
  • Art. 21Període impositiu i meritació
  • Art. 25Base de tributació
  • Art. 20Tipus impositiu i quota de tributació

Llei de l'impost sobre la renda dels no-residents fiscals

Art. 23Art. 22Art. 24Art. 21Art. 25Art. 20