Salta al contingut
jurisprudència.ad
Plataforma
Compliment
Lleis Andorra
Reglaments
Eines
Observatori
Recursos
Llista d'espera
  1. Lleis d'Andorra
  2. /
  3. Llei de l'IRPF
  4. /
  5. Article 53

Article 53: Registre tributari

Vigent
Llei de l'IRPF·14 versions des de 2014
Navegar la lleiBuscar sentències
Versions (1)

Versions (navegació mòbil)

És l'única versió disponible.

  1. Vigent16/11/2017 → actualitatNorma modificadora: absent del corpus · Referència BOPA: absent del corpus

Versions (navegació d'escriptori)

És l'única versió disponible.

  1. Vigent16/11/2017 → actualitatNorma modificadora: absent del corpus · Referència BOPA: absent del corpus
1. Els obligats tributaris de l’impost sobre la renda de les persones físiques han de disposar d’un número de registre tributari (en endavant, NRT), que han de sol·licitar en cas que ja no el posseeixin com a obligats tributaris de l’impost sobre la renda de les activitats econòmiques o dels impostos indirectes. Aquest número és únic per a tots els tributs estatals. La sol·licitud s’ha de formalitzar mitjançant el model normalitzat establert pel Govern.
2. El ministeri encarregat de les finances ha de portar un registre tributari en què s’han d’inscriure les persones físiques i entitats sense personalitat jurídica pròpia que siguin obligats tributaris d’aquest impost.
3. Reglamentàriament es desenvolupen les formes, els terminis i la documentació que cal presentar per obtenir l’NRT, així com els procediments de gestió de l’impost.

Vols veure les sentències que citen aquest article?

Uneix-te a la llista d'espera
Article 52: Deducció dels pagaments a compte i quota diferencialArticle 54: Obligació de col·laboració

Font: Portal Jurídic d'Andorra · Dades actualitzades el 8 d’octubre del 2026

jurisprudència.ad·Article 53: Llei de l'IRPF
Navegar la llei·Totes les lleis·© 2026 Jurisprudència.ad

Articles relacionats

  • Art. 52Deducció dels pagaments a compte i quota diferencial
  • Art. 54Obligació de col·laboració
  • Art. 51 terObligacions dels fedataris públics en transmissions immobiliàries
  • Art. 55Declaracions
  • Art. 51 bisPagaments a compte en transmissions immobiliàries

Llei de l'IRPF

Art. 53Art. 52Art. 54Art. 51 terArt. 55Art. 51 bis