Salta al contingut
jurisprudència.ad
Plataforma
Compliment
Lleis Andorra
Reglaments
Eines
Observatori
Recursos
Llista d'espera
  1. Lleis d'Andorra
  2. /
  3. Llei de l'IRPF
  4. /
  5. Article 55

Article 55: Declaracions

Vigent
Llei de l'IRPF·14 versions des de 2014
Navegar la lleiBuscar sentències
Versions (1)

Versions (navegació mòbil)

És l'única versió disponible.

  1. Vigent16/11/2017 → actualitatNorma modificadora: absent del corpus · Referència BOPA: absent del corpus

Versions (navegació d'escriptori)

És l'única versió disponible.

  1. Vigent16/11/2017 → actualitatNorma modificadora: absent del corpus · Referència BOPA: absent del corpus
1. Els obligats tributaris han de presentar i subscriure una declaració per aquest impost en el lloc i la forma que es determinin reglamentàriament entre l’1 d’abril i el 30 de setembre de l’exercici posterior a la finalització del període impositiu.
2. No obstant això, no estan obligats a presentar la declaració els obligats tributaris que únicament obtinguin rendes procedents d’alguna o de la totalitat de les fonts següents:
a) Rendes del treball.
b) Rendes del capital mobiliari.
c) Rendes exemptes en virtut de l’article 5.
3. Estan obligats en tot cas a presentar i subscriure la declaració prevista en l’apartat 1 els obligats tributaris que hagin percebut rendes del treball o rendes del capital mobiliari que no hagin estat sotmeses a l’obligació d’efectuar pagaments a compte d’acord amb el que s’estableix en l’article 50.

Vols veure les sentències que citen aquest article?

Uneix-te a la llista d'espera
Article 54: Obligació de col·laboracióArticle 56: Autoliquidació i ingrés del deute tributari

Font: Portal Jurídic d'Andorra · Dades actualitzades el 8 d’octubre del 2026

jurisprudència.ad·Article 55: Llei de l'IRPF
Navegar la llei·Totes les lleis·© 2026 Jurisprudència.ad

Articles relacionats

  • Art. 54Obligació de col·laboració
  • Art. 56Autoliquidació i ingrés del deute tributari
  • Art. 53Registre tributari
  • Art. 57Liquidació provisional
  • Art. 52Deducció dels pagaments a compte i quota diferencial

Llei de l'IRPF

Art. 55Art. 54Art. 56Art. 53Art. 57Art. 52