Salta al contingut
jurisprudència.ad
Plataforma
Compliment
Lleis Andorra
Reglaments
Eines
Observatori
Recursos
Llista d'espera
  1. Lleis d'Andorra
  2. /
  3. Llei de l'IRPF
  4. /
  5. Article 56

Article 56: Autoliquidació i ingrés del deute tributari

Vigent
Llei de l'IRPF·14 versions des de 2014
Navegar la lleiBuscar sentències
Versions (1)

Versions (navegació mòbil)

És l'única versió disponible.

  1. Vigent16/11/2017 → actualitatNorma modificadora: absent del corpus · Referència BOPA: absent del corpus

Versions (navegació d'escriptori)

És l'única versió disponible.

  1. Vigent16/11/2017 → actualitatNorma modificadora: absent del corpus · Referència BOPA: absent del corpus
1. Els obligats tributaris, en el moment de presentar la seva declaració, han de determinar el deute corresponent i ingressar-lo en el lloc i la forma que es determinin reglamentàriament.
2. El pagament del deute tributari es pot efectuar mitjançant el lliurament de béns integrants del patrimoni cultural del Principat d’Andorra en la forma que preveu la normativa reguladora del patrimoni cultural d’Andorra.

Vols veure les sentències que citen aquest article?

Uneix-te a la llista d'espera
Article 55: DeclaracionsArticle 57: Liquidació provisional

Font: Portal Jurídic d'Andorra · Dades actualitzades el 8 d’octubre del 2026

jurisprudència.ad·Article 56: Llei de l'IRPF
Navegar la llei·Totes les lleis·© 2026 Jurisprudència.ad

Articles relacionats

  • Art. 55Declaracions
  • Art. 57Liquidació provisional
  • Art. 54Obligació de col·laboració
  • Art. 58Devolució d’ofici
  • Art. 53Registre tributari

Llei de l'IRPF

Art. 56Art. 55Art. 57Art. 54Art. 58Art. 53